Peru!!

Dags for resans forsta blogginlagg..
For er som inte fatt information fran annat hall; Yepp jag overlevde resan hit, hann med flyget fran madrid, hittade kajsa (eller hon hittade mig) och allting ar bara prima har borta.
Efter 2 dagar i Lima bestamde vi oss for att det var nog dar, och begav oss norrut till en liten fiskeby dar valdigt mycket verkar kretsa kring surfing. Sa imorgon blir det en nyborjarlektion, och stallets slogan ar att om man inte kan sta upp efter en lektion sa behover man inte betala, sa da borde aven en stelbent javel som jag kunna stalla mig upp pa bradan!
Efter 2 eller 3 dagar har ska vi bege oss vidare uppat till Piura och efter det till ecuador, langre an sa har vi inte planerat an. Far se vart vi hamnar..

Nu maste jag kila, blev lite kort och koncist denna gang.. bilder langas upp nar nagon av mig eller kajsa lar sig hur en kamera fungerar.. dvs, bada ar lika daliga pa att komma ihag att ta bilder. Men jag ska forsoka att battra mig pa den fronten.

Mucho bless!

Kommentarer
Postat av: Harry

Stort med en uppdatering! Duktigt Rille!

2009-01-10 @ 10:03:05
Postat av: Adam

Amen såhär korta inlägg får du inte skriva. Du får faktiskt lägga lite mer tid på att förklara detaljer så det blir lite spännande att läsa.

Fy skäms!

2009-01-12 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback